Donosim pregled nekih od najčešće postavljenih pitanja glede aplikacije.
Zašto otvoriti obrt?
Obrt predstavlja fizičku osobu i omogućava Vam izdavanje računa i pokretanje vlastitog poslovanja. Otvaranje obrta je brzo i jednostavno, moguće je online, i uz minimalne troškove. Obrt koristi jednostavno knjigovodstvo, za što možete angažirati knjigovodstveni servis, ali voditi ga i sami. Odlikuju ga manji troškovi pokretanja i manji mjesečni troškovi poslovanja te lako zatvaranje. Obrtnici koji porez plaćaju u paušalnom iznosu plaćat će otprilike 30% manje iznose doprinosa od obrtnika koji plaćaju porez na dohodak. Kod obrta možete godišnje ostvariti promet do 40.000 eura, uz minimalne iznose poreza i doprinosa.
Dodatne informacije o obrtu možete saznati na našoj stranici Otvaranje obrta.
Zašto koristiti aplikaciju MojObrt?
Aplikacija MojObrt namijenjena je obrtnicima kako bi im olakšala poslovanje. Na jednom mjestu možete izdavati račune, kreirati ponude, voditi evidencije o uplatama, o ulaznim troškovima, dugotrajnoj imovini te kreirati obrasce koje šaljete Poreznoj upravi putem aplikacije ePorezna ili poštom/osobno. Obrasce za slanje putem ePorezna aplikacije možete preuzeti iz aplikacije MojObrt i uploadati u ePoreznu za lakše i brže slanje i rukovanje.
Aplikacija je responzivna i može se koristiti na svim uređajima – izdajte račune odmah dok ste kod korisnika i e-mailom ih pošaljite klijentima, možete evidentirati stanje proizvoda i imati uvid o njihovom stanju.
Kome je namijenjena aplikacija MojObrt?
Obrtnici obveznici poreza na dohodak i paušalni obrtnici su korisnici ove aplikacije. Aplikacija pokriva sve aspekte poslovanja ovih obrtnika te olakšava vođenje sve potrebne dokumentacije.
Kako krenuti s korištenjem aplikacije?
Za početak, odaberite željeni paket – paket za paušalne obrtnike ili za obrtnike dohodaše. Nakon zaprimanja i obrade prijave dobit ćete pristupne podatke. Članstvo na aplikaciji plaćate na mjesečnoj bazi, a u Vašem računu dostupan Vam je uvid u izdane račune i trenutno stanje članstva.
Sve opcije su mi blokirane. Zašto?
Ako nakon prijave u Vaš račun nemate mogućnost korištenja opcija tada je Vaše članstvo isteklo. U slučaju da ste ga produžili, a i dalje ne možete pristupiti svim opcijama potrebno je pričekati dok se ne evidentira Vaša uplata i aktivira članstvo. Vodite računa da za evidentiranje uplate i aktivaciju članstva može proći 1 do 2 radna dana.
Čemu služe “Datoteke”?
Datoteke služe za evidentiranje poslovne dokumentacije, a možete prenijeti skenirane dokumente, račune, ugovore i slično te pohraniti ih unutar svog računa.
Može li moj knjigovodstveni servis pristupiti mom računu?
U načelu može, možete podijeliti Vaše korisničke podatke sa svojim knjigovodstvenim servisom kako bi imali uvid u izdane račune. Vodite brigu da pri tome mogu imati i uvid u vaše klijente i njihove osobne podatke. Mi ne odgovaramo za neovlašteno dijeljenje osobnih podataka koje mogu u tom slučaju vidjeti djelatnici vanjskog knjigovodstvenog servisa. Vaše pristupne podatke čuvajte za sebe i vodite računa o sigurnosti pristupa Vašem računu (snažna lozinka, redovito mijenjanje lozinke).
Mi smo knjigovodstveni obrt. Može li nama koristiti ova aplikacija?
Može, u njoj možete voditi za svog klijenta evidencije o ulaznim i izlaznim računima, kreirati obrasce i uploadati ih u sustav ePorezne. Međutim, za svakog klijenta kojeg vodite kroz našu aplikaciju bit će potrebno zakupiti poseban paket.
Koje dodatne usluge još pružate?
Na raspolaganju su Vam i usluge izrade web stranica ili web trgovina, digitalni marketing koji uključuje oglašavanje na tražilicama, vođenje i oglašavanje na društvenim mrežama te usluge ispunjavanja zakonskih obveza propisanih Zakonom o zaštiti na radu što uključuje i izradu procjene rizika, osposobljavanja radnika, izradu potrebne dokumentacije i provedbu potrebnih ispitivanja. Također, možemo ponuditi i pravne usluge prilikom otvaranja ili poslovanja obrta te usluge knjigovodstvenog servisa ako su Vam potrebne. Dodatne usluge nisu uključene u cijenu mjesečne naknade za korištenje aplikacije. Navedene usluge pružaju naši partneri koji svoje usluge naplaćuju po svom cjeniku, neovisno o aplikaciji.
Kako obrisati račun i podatke?
Prestankom plaćanja aplikacije automatski se blokira većina opcija u aplikaciji koje su Vam bile dostupne. Ako želite obrisati svoj račun kontaktirajte našu podršku na podrska@mojobrt.hr i pošaljite pisani zahtjev za brisanjem računa i svih podataka. Zahtjev mora biti potpisan od strane vlasnika obrta i poslan s e-mail adrese koja je registrirana u aplikaciji kao kontakt adresa za obrt. Nakon zaprimanja zahtjeva u roku od 30 dana svi Vaši podaci o obrtu, klijentima, proizvodima, uslugama, ponudama, računima, kreirani obrasci te prenešene datoteke bit će trajno i nepovratno obrisane. Zahtjev za brisanjem možete ponišiti u svakom trenu ukoliko Vaši podaci nisu u međuvremenu obrisani.